• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Ny smslån hemsida - minifinans.se

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Vem har fått pengar

Jag skulle verkligen vilja veta vem som skriver att man sökt och fått sina pengar.
Förmodligen är det rpecis som någon annan i denna tråd har skrivit personen i företaget själv som har skrivit. Detta för att nu lura av oss alla som söker sms avgiften
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
rekommenderar INTE dessa

:(Detta är ytterligare en skojare som vill tjäna pengar på oss. Telnr man ska ringa svarar man inte på och "bolaget" är inte REG för f-skatt eller moms. Fel org. Nr m.m m.m . Hur ska vi gå vidare med detta? Tycker det är skamligt! Mitt råd: sök inte!
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
registrerade hos loopia.kanske du kan maila dom tala om vad som pågår.
söker man på deras ipnummer kommer även andra företag upp som de hafft/har.
eller maila dom på minifinans.att de kommer anmälas av flera.när jag kollade in sidan så stod det verkligen inte premiär 1 september,det ändrade dom till samma dag som lånet lades ut på detta forumet.och det är ingen premiär eftersom det tydligen går låna 2000.så vad är premiär 1 september??
vanligt att lånegivare själva lägger in sina sidor på massor forum för att locka oss att söka.oftast smskostnaden.sen svarar alltid en ganska snabbt att funkar jättebra utbetalt på en gång.kan också vara samma som ger positivt.har själv gått på flera nitar genom åren oftast på forum.tråkiga sen är att kanske nån verkligen är ärlig men man blir skeptisk.

sen när jag läste att dom vill ha bild på idkortet.skulle jag va mycket försiktig med.
 

anders12

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag lånade 2000 kr igår det tog ca 30 min så fanns pengarna på mitt konto.
Dom var väldigt trevliga när jag ringde, egentligen skulle jag vilja låna 5000 men det blev lite strul men fick låna 2000kr. Det verkade som att dom var lite oförberedda på alla ansökningar som plötsligt kom in, och tjejen jag pratade med var klar med att om jag inte accepterade 2000kr eftersom jag sökt 5000kr så kunde jag få tillbaka 39kr smskostnad. För när jag ansökta då stod det inget om max beloppet 2000kr.

Så skojare är de nog absolut inte! Men vi får se hur det blir 1 september för jag tänker fortsätta låna av dessa! de är ju nästan billigast i Sverige?
 

sommar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Tror inte ett dyft på vad "Anders" säger.. Om de lånar ut pengar med den statusen "bolaget/bolagen" har gör de dessutom lagbrott. Så då är du nog ensam "Anders" eller??
 

anders12

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Juli 2012
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
ej moms på krediter

:(Detta är ytterligare en skojare som vill tjäna pengar på oss. Telnr man ska ringa svarar man inte på och "bolaget" är inte REG för f-skatt eller moms. Fel org. Nr m.m m.m . Hur ska vi gå vidare med detta? Tycker det är skamligt! Mitt råd: sök inte!

Vad jag vet så behöver inte kreditgivning momsregistreras??

Jag ringde och dom svarade tyckte att jag blev bra bemött:)

Dom är ju nya de kommer säkert igång riktigt. det ska bli spännande och se hur dom sköter det from 1 september.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
ja det e märkligt att nu 2 har fått, resterande av er andra har inte fått eller hört något.
luktar bluff lång väg.de driver även minifinance som stått på underhåll i ja va blir det 1-2 månader.
sen säga att man blir överrumplad av alla ansökningar,ja det är ju lån dom sysslar med.
nej jag går på min magkänsla det är bluff på ett eller annat sätt.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
och en sak till nu går det bara söka 500.vad jag kan se i ansökningen.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
okej,man måste tydligen klicka på alla länkarna uppe på sidan så ändras ansökan.för första sidan står det endast på 500.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
minifinans

Kanske fick dom mycket att göra!

Jag ansökte igår 1000kr och fick det beviljat men det tog ca 2 timmar innan de svarade!
Tror de kommer göra en hel del förbättringar efter 1 september. Dom e inte oseriösa enligt min uppfattning! Det är oftast vi smskunder som är för grininga så fort vi får avslag mm.. för vi är ju i behov av money akut:)

Trvlig afton
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp